THE VOICE TV С НОВА ВИЗИЯ ОТ 10 НОЕМВРИ
Четвъртък, Ноември 06 2008
Телевизия The Voice отбелязва 2 години в България с нова визия и нов формат 16:9Телевизия The Voice отбелязва 2 години в България с нова визия и нов формат 16:9
На 10 ноември точно в 12 ч. на обяд Телевизия The Voice ще подари на своите фенове нова ултрамодерна визия за 2-рия си рожден ден.
На 10 ноември точно в 12 ч. на обяд Телевизия The Voice ще подари на своите фенове нова ултрамодерна визия за 2-рия си рожден ден.
Едновременно с пускането на новия дизайн, музикалната телевизия ще премине към нов формат на изображение 16:9, известен още като широкоформатна телевизия.
Новата визия отбелязва израстването на марката и отговаря на стремежа й да бъде водещия младежки музикален бранд в Европа. Графичният дизайн е вдъхновен от новите дигитални технологии и отразява вкусовете на младите хора - той е по-стилен, по-модерен, по-динамичен.
Промяната във визията е цялостна - 22 000 файла са изработени за новия дизайн от немската криейтив агенция, която се грижи за визуалната идентичност на бранда във всички европейски страни. Само познатото правоъгълно лого остава същото, то е и в основата на новата визия.
„Трябва да успокоим всички фенове на The Voice TV, че любимите им предавания и музика остават същите, както и секси водещата на Planet Voice Диди.“ - каза програмният директор на Телевизия The Voice Боби Цветков. Той сподели още:
„Прекрасна възможност за нас е да стартираме новия дизайн, точно когато празнуваме 2 години от стъпването на марката The Voice на българския пазар. За тези 2 години успяхме да спечелим сърцата на музикалните фенове и станахме най-предпочитания музикален канал сред младите хора в България.“
През декември предстои ре-дизайн и на интернет-страницата на Радио и Телевизия The Voice www.thevoice.eu.
Останалите страни от европейското семейство „The Voice“ - Швеция, Дания, Финландия и Норвегия, стартираха новия дизайн през септември с голям успех. The Voice България се надява да има същия успех с новата модерна и динамична визия и да запази водещата си позиция сред младежката аудитория.
Радио и Телевизия The Voice са собственост на SBS Broadcasting Group, които притежават и Радио Веселина, Радио Витоша и Радио Атлантик. През 2007 г. SBS Group стана част от европейския медиен гигант ProSiebenSat.1.