От 01.02 2009 г. до 16.02.2009 г. уважаваното от мен радио Star FM проведе конкурс относно, цитирам:
„Две седмици слушателите на Star FM изливаха в ефир чувствата си към любимите хора в песен. Две седмици всички се чудихме как да решим кой ще спечели... Изтеглихме на случаен принцип 20 финалисти от всички, които пяха директно в ефира, изпратиха ни файловете си на имейл-а, или ни ги донесоха в радиото. Сега оставяме на всички вас, слушателите на Star FM, да прецените кой е най-заслужил да спечели билетите за концерта на Ерик Клептън в Лондон през май.”
По горния цитат бе публикуван на уеб-страницата на радиото на 16.02.2009 г. едва след приключването на първия етап от конкурса за любовна песен изпята в ефир по случай денят на влюбените 14-ти февруари.
По време на самият конкурс никъде не бе огласена публично информация за възможността участниците в въпросния конкурс да изпращат професионални студийни записи в радио Star FM.
Активно, ежедневно и ежечасно приканващото рекламното послание към слушателите в ефир бе да се обадят за да бъдат интервюирани на живо, след което да пеят на живо, директно чрез ефирният телефон на радио Star FM, като по този неоспорим начин докажат автентичността и авторството на изпълнението на свободно избраната от тях за целта на конкурса песен.
Според мен тази постфактум подмяна на правилата на конкурса е некоректна, тя накърнява честта и достойнството на аудиторията на радио Star FM и на всички обадили се в ефир за да участват в конкурса при еднакви условия.
Според мен когато в един конкурс условията не са равностойни и еднакви за всички той се опорочава и става невалиден.